PREGUNTES FREQÜENTS



Cóm es pot accedir ?

Tant a la web de l’escola com en aquest mateix blog, existeix un accés directe a la pàgina d’inici.


Qui pot utilitzar la plataforma educamos de l’escola ?

Hi ha una clau d’accés per cada persona de la unitat familiar, i cadascú pot fer accions diferents en funció del rol que li pertoca (alumne, pare, mare, tutor...).


Quan s’entreguen les dades d’accés als alumnes nous i familiars ?

Les dades d’accés dels pares  les entregarà el tutor de cada alumne, personalment, en la reunió de pares d’inici de curs.

Els alumnes d’infantil no tenen accés a la plataforma.

Als alumnes de primària els hi donarà les claus d’accés el seu tutor/a un cop iniciat el curs.

Els alumnes de la ESO, els hi donarà les claus d’accés el professor Sergio López, membre de l’equip TAC, prèvia petició al seu mail: sergiolopezbara@gmail.com

Recordem que, per la seva seguretat, l’usuari  i la contrasenya són provisionals i s’ hauran de canviar durant el primer accés. Un cop entregades, es disposa de 20 dies per accedir a la plataforma, abans de que aquestes claus siguin bloquejades.


Quan caduquen les claus d’accés ?

Les claus d’accés només caduquen als 20 dies, quan s’entrega des de l’escola per primera vegada o per pèrdua. Un cop s’accedeix i es canvia l’usuari i contrasenya, no caduca mai.



Què he de fer si he perdut les dades d’accés ?

Els pares han de demanar una nova clau a l’equip TAC de l’escola, enviant un mail a la següent adreça: mdcptac@gmail.com, indicant nom i cognoms de la persona que ho demana i nom, cognoms i curs de l’alumne matriculat al nostre centre.

Els alumnes de primària, ho han de demanar a través del seu tutor.

Els alumnes de la ESO, ho han de demanar al el professor Sergio López, membre de l’equip TAC, prèvia petició al seu mail: sergiolopezbara@gmail.com